Je regelt het met Mijn Vattenfall

Met Mijn Vattenfall regel je veel zelf. Van alles rondom jouw energiecontract tot het wijzigen van je gegevens. Ook helpen we je met persoonlijk bespaaradvies. En dat allemaal wanneer het jou uitkomt.

Dit kun je met Mijn Vattenfall

Inzicht krijgen

Je hebt direct inzicht in je energieverbruik en informatie over je contract en tarieven

Hulp & advies ontvangen

We helpen je met energie besparen en geven je advies over de hoogte van je termijnbedrag

Zelf wijzigen

Je persoonlijke gegevens wijzig je eenvoudig zelf

Aanmelden Mijn Vattenfall is zo geregeld

We zorgen ervoor dat alleen jij toegang hebt tot je gegevens. Daarom is Mijn Vattenfall goed beveiligd met een gebruikersnaam en wachtwoord.

  1. Noteer je klantnummer; dit staat op je bankafschrift of jaarafrekening.

  2. Ga naar Aanmelden Mijn Vattenfall en vul je gegevens in. Het vinkje bij digitale post is al voor je ingevuld.

  3. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail met een link waarmee je Mijn Vattenfall activeert.   

     

     

Al 1,5 miljoen klanten hebben Mijn Vattenfall. Van deze klanten koos 76% voor digitale post.

Geen e-mail ontvangen? Dit zijn mogelijke oorzaken

Soms gaat er iets mis en ontvang je onze e-mail niet. Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom je de e-mail niet ontvangt. We hebben ze hieronder op een rijtje gezet.

Je hebt misschien een typfout gemaakt bij het invullen van je e-mailadresĀ 

Een typfout is vaak snel gemaakt. Controleer nauwkeurig het e-mailadres dat je hebt ingevuld. De typefout kan ook achter de @ gemaakt zijn.

Kijk in je spam folder

Soms belanden e-mails in de spammap. Controleer daarom je spammap. Misschien staat onze mail ertussen.

Je mailbox is vol

Controleer of je mailbox vol is. Als deze vol is, komen e-mails niet aan. Maak ruimte vrij in je inbox en kijk of de mail nu wel aankomt.

Er is een tijdelijke storing

Het kan gebeuren dat er technisch iets misgaat. Een overbelaste server kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat een mail niet wordt verstuurd. We adviseren je in dit geval om het later nog eens te proberen.

Vragen & antwoorden over Mijn Vattenfall

Ik heb geen activatie e-mail ontvangen. Wat kan ik doen?

Controleer of de mail niet tussen je spammail zit. Vind je de activatiemail daar niet, meld je dan opnieuw aan. Voordat je dat doet kun je no-reply@vattenfall.com toevoegen aan je contactpersonen. Soms helpt dat.

Ik kan niet inloggen. Wat nu?

Als je niet kan inloggen probeer dan eens dit:

Hoe kan ik uitloggen?

Je ziet rechtsboven de link Mijn Vattenfall. Als je bent ingelogd staat daar je naam. Klik op je naam en de link om uit te loggen verschijnt.